Kontakt

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

10.Sekce-nejcastejsiotazky

Často kladené dotazy

Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Ano. V případě reklamace je potřebné zboží odeslat na naší adresu společně s reklamačním formulářem, který stáhnete zde. Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme stav a následně vás kontaktujeme s výsledkem. Ve většině případů odesíláme nové produkty.

Jaká je záruka na produkty?

Klasická záruka na elektroniku jsou dle zákona 2 roky. V případě zájmu si můžete navíc dokoupit prodloužení zároky o 1 rok. Nabízíme 30 denní garanci vrácení peněz v případě, že Vám produkt nebude vyhovovat. Více najdete v obchodních podmínkách.

Kdy zboží dorazí na mou adresu?

Novou objednávku se snažíme zpracovat co nejrychleji to jde. Pokud jsou produkty naskladněné, dodání zboží netrvá déle než 1-3 pracovní dny. Pokud zboží skladem není, doba dodání je 4-10 pracovních dní. Více se dozvíte na stránce obchodní podmínky.