Často kladené otázky
Nejčastější dotazy
Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?
Ano. V případě reklamace je potřebné zboží odeslat na naší adresu společně s reklamačním formulářem, který stáhnete zde. Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme stav a následně vás kontaktujeme s výsledkem. Ve většině případů odesíláme nové produkty.
Jaká je záruka na produkty?
Ano. O záruce se více dozvíte v reklamačním řádu, který odkrývá veškeré informace, co se týče reklamace a záruky. Více informací naleznete v našem reklamačním řádu.
Kdy zboží dorazí na mou adresu?
Novou objednávku se snažíme zpracovat co nejrychleji to jde. Pokud jsou produkty naskladněné, dodání zboží netrvá déle než 1-3 pracovní dny. Pokud zboží skladem není, doba dodání je 4-10 pracovních dní. Více se dozvíte na stránce obchodní podmínky.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.